۳:۱۸:۳۴ - دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سامانه بارشی وارد استان بوشهر می‌شود/ احتمال بارش پراکنده باران
معاون پیش‌بینی و توسعه اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به ورود یک سامانه بارشی به استان از احتمال بارش پراکنده باران خبر داد.

زهرا راستگو در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از عصر امروز یک سامانه بارشی ورود استان بوشهر که باعث افزایش پوشش ابر در سطح استان خواهد شد.

وی از وقوع بارش پراکنده باران در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: گاهی رگبار همراه با رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای در برخی نقاط به‌ویژه نقاط شمالی و مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و توسعه اداره کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط استان خبر داد و افزود: رانندگان نسبت به لغزندگی جاده باید مراقبت کنند.

وی با اشاره به احتمال خسارت به محصولات کشاورزی ادامه داد: با توجه به افزایش قابل توجه سرعت باد از امشب تا اواخر روز دوشنبه، هشدار دریایی سطح نارنجی نیز صادر شده است.

راستگو اضافه کرد: با وزش باد به‌نسبت شدید تا شدید جنوبی (گاهی تا بیش‌از ۵۰ کیلومتر در ساعت) ارتفاع موج دریا در فراساحل به ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۴۰ خواهد رسید.

وی گفت: در این مدت نسبت به اختلال در ترددهای دریایی و خطر غرق شدن شناورهای کوچک، به‌ویژه شناورهای سبک و تفریحی هشدار داده می‌شود./ انتهای پیام

Print Friendly, PDF & Email

تبليغات
سورنا دیتا سورنا دیتا رخداد جنوب رخداد جنوب رخداد جنوب رخداد جنوب