۶:۳۷:۵۵ - پنج شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از روز جمعه؛
سامانه بارشی جدید وارد استان بوشهر می‌شود
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهربا بیان اینکه روز جمعه سامانه بارشی جدیدی به استان وارد می شود، گفت:سواحل شمالی و جنوبی استان مواج و متلاطم خواهند بود.

طلیعه محمدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از ظهر امروز تا اواخر وقت پنجشنبه، با وزش بادهای شمالی، سواحل مرکزی و جنوبی استان مواج خواهند بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: روز جمعه با نفوذ سامانه بارشی جدیدی به استان بوشهر، در برخی از نقاط به‌ویژه مناطق جنوبی، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: همچنین به‌سبب وزش باد شدید موقتی، سواحل و فراساحل شمالی و جنوبی استان مواج و متلاطم خواهند بود.

وی ادامه داد: آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در برخی ساعات وزش باد، در مناطق جنوبی نیمه ابری با احتمال بارش خفیف باران و از عصر امروز کاهش ابر، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد شمال غربی تا شمالی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و از بعدازظهر به‌تدریج در مناطق مرکزی و جنوبی ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر، در مناطق مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر و در مناطق جنوبی ۱۲۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتی‌متر خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email

تبليغات
سورنا دیتا سورنا دیتا رخداد جنوب رخداد جنوب رخداد جنوب رخداد جنوب