۷:۳۳:۴۳ - جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شاخه گلی تقدیم به آقای شهردار دیر:
بی انگیزگی در شهرداری و شورای شهر دیر باعث عدم توجه به بهاری کردن شهر شد
در اثر بی توجهی شهرداری و شورای شهر دیر این شهر رنگ و بوی عید به خود نگرفته واین شهر از بوی بهار محروم مانده است.

به گزارش رخداد جنوب، نوروز یک سنت دیرینه ای می باشد که در استقبال از آن نه تنها خانه ها که شهرها را هم زیبا و آراسته می کنند.
بندر دیر از دیرباز مقصد گردشگران در ایام نوروز بوده و شهروندان دیری نیز بسیار دوست دارند شهرشان در زیباترین صورت ممکن پذیرای میهمانان نوروزی باشد.
شهرداری ها و شوراهای شهر تمام تلاش خود را به کار می بندند تا با زیباتر کردن شهرخود توجه گردشگران و مسافران را جلب کنند تا برای چند هفته هم که شده، اقتصاد شهری به جریان افتاده و شهروندان با کار و تلاش بیشتر ،زندگی بهتر و با نشاط تری داشته باشند.

در حالی که در سال جدید هستیم کمتر نشانی از زیباسازی شهر دیر در نوروز دیده می شود. قلب شهر دیر ساحل یا ورودی شهر  در زشت ترین صورت خود به سر می برد و مدیران ارشد شهرستان هم گویی هیچ اهمیتی به زیباسازی این شهر را نمی دهد، و اگر اهمیت می دادند سر خود را از پنجره اتاقش یبرون می آورد و آن را به علامت تاسف تکان می دادند!
دیگر کلیشه‌ای شده که بگوییم «شهر دیر» فقط نام بزرگترین بندر صیادی را یدک می‌کشد؛ حضور سگ ها و دام ها در میادین اصلی و خیابان ها و قسمت‌های مختلف ساحل، حضور دست‌فروشان وجود وانت‌بارهای متعدد برای میوه‌فروشی در جاده‌های اصلی و ساحل، زباله‌های انباشت شده و کمبود سطل زباله در مناطق مختلف و رهاسازی زباله‌های خانگی در بلوارها، وجود نخاله‌های بسیار در سطح شهر، شخم زدن شهر به بهانه پروژه‌های عمرانی آن هم به صورت همزمان و بدون اتمام پروژه‌های قبلی، تخریب برخی خانه‌ها در نقاط حاشیه شهر جمع‌آوری نشدن متکدیان، نبود تاکسی شهری بخشی از مشکلات این شهر می باشد./ انتهای پیام
Print Friendly, PDF & Email

  1. اسدی   فروردین ۳, ۱۴۰۳  

    واقعا هر کی بیاد دیر پشیمون میشه

  2. مومنی   فروردین ۳, ۱۴۰۳  

    شهر خاموش خاموش

  3. رضا احمدی   فروردین ۳, ۱۴۰۳  

    مردم مسئول دارن ما هم داریم بازم خدا رو شکر همه خودین اینطورین اگه غریبه بودن چه می شد

  4. محسنی   فروردین ۳, ۱۴۰۳  

    جای تاسففففففففففففففففففففففففففف داره

تبليغات
سورنا دیتا سورنا دیتا رخداد جنوب رخداد جنوب رخداد جنوب رخداد جنوب